חילי טרופר על המתקפה נגד החרדים: "מעציב, שיח לא ראוי"

    אייל ראובן No Comments on חילי טרופר על המתקפה נגד החרדים: "מעציב, שיח לא ראוי"

    בריאיון ל'קול חי', התעקש שר התרבות כי גנץ היחיד שיכול להקים ממשלה, בתמיכת המפלגות החרדיות: "בהנחה שנתניהו לא יגיע ל-61, אני שוכנע שכולם יעשו חושבים מחדש כולל החרדים וינסו להימנע מבחירות שישיות והאדם היחיד שיכול לשבור את הבלוקים זה גנץ"

    צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90
    22:55
    04.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מביאלא אושפז; "המצב קרוב לקריטי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התרבות, חילי טרופר (המחנה הממלכתי) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), והתייחס למצבם הלא מחמיא בסקרים. "אני מזהה שיש לנו עוד לאן להתרומם, יש לנו עוד שבוע לשכנע אנשים שרק בני גנץ יכול להקים ממשלה יציבה שתוציא אותנו מהמשבר. בהנחה שנתניהו לא יגיע ל-61, אני שוכנע שכולם יעשו חושבים מחדש כולל החרדים וינסו להימנע מבחירות שישיות והאדם היחיד שיכול לשבור את הבלוקים זה גנץ".

    לדבריו "ברור לי שהבחירה הראשונה של החרדים זה נתניהו, אבל השאלה היא מה קורה כשאין לו 61 וזה קרה כבר 4 פעמים. יש לנו יחסים טובים עם החרדים".

    "אני רואה את החרדים עושים פעולות משמעותיות כדי לא להגיע לבחירות נוספות מהאופוזיציה, אני לא אומר את זה סתם", הוסיף טרופר . "גם הם אומרים את זה. אם הייתי אומר בעבר ששקד תשב עם עבאס, גם היית אומר שזה מדע בדיוני".

    הוא שב והדגיש כי לדעתו "מי שחושב שהמפלגות החרדיות ישארו באופוזיציה שוב ולתקופה ארוכה רק בגלל ההיצמדות לנתניהו – טועה".

    טרופר גינה את הדברים שאמר נגד החרדים מגיש בערוץ תקשורת מרכזי וגדול: "אני מאוד מתעצב על הדברים של ברקוביץ. כל מי שמכליל חברה הוא טועה. אני נגד הכללות. זה נכון לכל המקרים. זה לא ראוי ולא שיח שאני רוצה להיות חלק ממנו".



    0 תגובות